Godkvälll :)

Förlåt för att jag inte har skrivit här på länge! Allt bara rullar på, och jag bara flänger med liksom. Har börjar plugga nu igen, det går faktiskt bra :) Jag börjar komma ifatt nu, och det är inte så jävla jobbigt när jag väl kommer igång. Vissa arbeten har jag bara inte orkat tänka på och oj de e så svåra och blabla...Men när jag satte mig ner och kom igång tog det bara nån timme liksom!

Mitt liv går alltså riktigt j*vla bra just nu :) Ska väl försöka uppdatera lite oftare här typ snart. Idag var skolverket på besök till skolan o ja o nåra från klassen var utvalda att snacka me de :) Vi var väldigt ärliga och uppriktiga tycker jag....de var väl kul ;D

Menmen, back to work! Pöss<3
/Emil
2009-05-13 @ 22:19:12 Personligt :) Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0