Halloj :)

Vädret är härligt ute, valborg imorgon...och jag har galet ont i halsen och säkert feber :(
Dålig dag idag....skolan var allmänt tråkig, fast nice när alla utom 2 somnade när vi kollade på nån sugig dokumentär på NO:n ;) Sedan skulle jag till stan....bara fixa cigg för att sen åka hem o ta de lugnt....

Så jag väntar ganska länge på bussen...när den kommer kör jag i mitt kort o tänker äntligen, snart får jag komma hem typ :D Men nejnej...då piper maskinhelvetet till, blinkar rött o talar om att min tidsperiod e slut. Typiskt!!! Knallar hem och sitter nu här....borde plugga. Får bli en bild på lille Embla från påskafton :)

Byeee

2009-04-29 @ 17:52:38 Onödiga, djupa funderingar :) Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0