Härligt!

Allt bara rullar på så har inte så mkt tid till bloggandet, sorry for that :)

I helgen var det URIX, underbart! Massa nytt o schyst folk, massa engagemang, flera timmars dans o mkt flum ;D
Nu är det också sista veckan innan betygen sätts, STRESS STRESS vill jag lova. Men bara att kämpa på. Är väldigt nojig inför biologi-provet imorgon dock, jag tycker det är helt okej med uppsatser och sånt men prov är verkligen inte min grej. Har heller inte pluggat nåt typ o jag hatar NO :(

Jag och anna har haft plugg/myskväll med bakande, kaffedrickande och plugg såklart idag, puss på det  :)

Nu ska jag fortsätta tugga på tröjan och fördriva tid (som behövs till studerande) på datorn :) Nattinatti, sov sött allihopa <3 Avslutar med ett citat :)

"When the power of love overcomes the love of power, world will find peace"






2009-05-25 @ 22:55:31 Personligt :) Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0