Ojoj

Dagen har bara varit lugn o hääärlig :) Jag och Anna har kollat på livet är en schlager och tjockat i oss massa glass och kolasås istället för middag !

"Jaahaaa då blir det 48 kronor då"
"Vaa?"
"Jaa kolasåsen i kalsongerna också"

Hahahah, ingen fattar utom jag och Anna...lite onödigt då att skriva det här :) Men var tvungen.

Jag ska upp tidigare än typ en isbjörn som kommer upp ur sin ide inatt. Klockan fyra ska jag upp och fixa mig...Operation dagsverke. Ska åka lastbil me Peter o hjälpa han lasta/lossa :) Det är ju natt då, ojojoj.....
Natti alla miljoner läsare.....som inte finns <3
2009-05-06 @ 22:58:44 Personligt :) Permalink


Kommentarer
Postat av: lina

hjälp hur får man så snygg blogg som din?

2009-05-08 @ 07:34:28
URL: http://svartaangelnl.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Jag förstår också kolasåsen faktiskt :P

2009-05-10 @ 21:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0