Vänner/kompisar

Är allt för dålig på att uppskatta mina vänner känner jag. Man tar så mycket för givet. Vardagen liksom bara lunkar på, man har kul, är med polare, tar det lugnt, pluggar och har sina fritidsaktiviteter. Men man ska inte ta så mycket för givet. Det som känns så långt bort kan plötsligt komma, och någon kan försvinna. Det är hemskt, men när det händer tror jag att man får en funderare.

Jag tror alla människor behöver känna sig sedda. Man ska uppskatta sina vänner, skicka ett sms då och då och berätta hur mycket de betyder, eller skriv bara något kort. En  kram ( Då menar jag ingen fjortiskram utan kroppskontakt, utan en riktig kram) kan också räcka. Man måste berätta för sina kompisar hur mycket de betyder och hur mycket man gillar de då och då. Jag ska försöka bli bättre på detta, jag har många kompisar och är schyst o så men jag tror inte jag har sagt till någon hur mycket de egentligen betyder för mig, och hur glad jag är att de finns där.

Godnatt, och ta hand om era nära o kära <3
2009-05-03 @ 22:32:27 Personligt :) Permalink


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag skrev ett inlägg om det där i min blogg, iof främst riktat till kvinnor men iaf, man måste stanna upp och se sina vänner även om man har en hektisk vardag!

2009-05-09 @ 20:32:57
URL: http://enblickmothimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0